20110820




نخستين پرتوهای روزی  ديگر , از ميان آسمانی يكپارچه خاكستری , شيشه های تار اتاقم را در می نوردد و مرا كه همچنان لبريز از غمم در بر می گيرد...
 

3 comments:

  1. سلام دوست من
    البته به اعتقاد من در "سکوت مطلق" هم نوعی آوا وجود داره. انواعی از امواج که بسیار تسکین بخش روح موجودی بنام انسانه.
    البته کسانی که این حسو تجربه کردن، می تونن ماهیت گفته ی منو درک کنن. امیدوارم شما هم با چنین رخداد بی نظیری دست و پنجه نرم کرده باشین..
    .
    شماهم بلاگ خوبی دارین. بیشتر پست هاتون رو خوندم. کوتاه اما عمیق و ژرف..
    خوشحال میشم آپ های بعدی تون رو بخونم..
    خبرم کنید لطفا..

    ReplyDelete
  2. سلام محسن..ممنون بد نیستم..کمی مثل همیشه خود درگیری دارم! منم دورادور حواسم بهت بود ..ببخش اگر کامنتی نزاشتم چون واقعا سخنی نبود..در هر صورت ممنون از اینکه ازم یاد کردی...

    ReplyDelete
  3. بله تاحدودی با حرفاتون موافقم محسن جان. البته شما از دیدگاه خیلی علمی و تکنیکی به این قضیه نگاه می کنین. راستش دیدگاه من بیشتر نزدیک به احساس و ادراک آدمی بود. اما صحبت های شما در این مورد قابل قبول تره. بله با حرفاتون موافقم.
    .
    ممنون که نوشته هامو دنبال می کنین. راستش آره، متأسفانه بلاگ قبلی م که به همین اسم بود، فیلتر شدو یکی دیگه ساختم. ابته باید گفت: طبق معمول، فیلتر شد چون این اتفاقا دیگه توی دنیای مجازی طبیعیه!
    ممنو از نظرت مجسن جان.

    ReplyDelete