درود بر تو پیش از هر چیز بسی شرمنده.این روزا گرفتاریام بیشتر شده هر چن می خواستم بسی زودتر بهت سر بزنم ولی این فیلتر بودنا نذاشت پس از اونم رایانه به هم ریخت منم تا اومدم درستش کنم بسی به درازا کشید.یه رایانامه ( ایمیل ) هم برات فرستادم که دیدم پاسخی ندادی .یه بار دیگه که سر زدم دیدم نشونیت رو درست نزده بودم.به هر روی اینو بدون که فراموشی یا نخواستن در کار نبود هر چن تنبلی شاید خوش باشی
درود بر تو
ReplyDeleteپیش از هر چیز بسی شرمنده.این روزا گرفتاریام بیشتر شده هر چن می خواستم بسی زودتر بهت سر بزنم ولی این فیلتر بودنا نذاشت پس از اونم رایانه به هم ریخت منم تا اومدم درستش کنم بسی به درازا کشید.یه رایانامه ( ایمیل ) هم برات فرستادم که دیدم پاسخی ندادی .یه بار دیگه که سر زدم دیدم نشونیت رو درست نزده بودم.به هر روی اینو بدون که فراموشی یا نخواستن در کار نبود هر چن تنبلی شاید
خوش باشی